domingo, 25 de octubre de 2009

Copa Gironina Amer

Hola Nois, avui ha estat un infern, un circuit durísim, pedres molles, fang, etc. just el que ens agrada. al donar la sortida, una pujada de un km. em posso a tope i adelanto en Joan, el deixo enrerera i al final de la primera baixada, km 3. m'adelanta traient-me tots els adhesius de la bici, vull seguir-lo peró m'adono que porto un ritme per sobre de les meves possibilitats, la bici patina molt, i m'estimo més baixar una mica el ritme i mantenir l'integritat física, la seguent pujada em costa molt de pujar, estaré pagant el sobreesforç de la sortida? em va adelantant gent i no els puc seguir, Km. 10 trencament de cadena ja porto 3 km que el canvi va malament i m'está fent la guitza, paro i descobreixo que un eslavó està sortit, reparar i a continuar pujant, estic reventat i desideixo anar per la curta, peró 2 km. abans de la difurcació em començo a trobar mes bé i, que collons, no vindrà de 10 km. i m'en vaig cap a la llarga, aquests últims Km. he anat molt bé, peró
massa despenjat del meu grupet (15"). al final a 34" d'en Joan, ès un Crack, algún dia l'atraparé,
de fet els tres primers Km per davant seu no me'ls treu ningú.
S'anima algú més per dijous?

Rafael

1 comentarios:

Anónimo dijo...

ja veuràs quan em recuperi
Pibe

Publicar un comentario