martes, 22 de diciembre de 2009

NOVA PEDALADA

Ei companys .... que això està una mica parat.

A veure si algú posa alguna nova proposta...

He estat mirant una mica i aquesta volta no em sembla malament:

Ja ho anirem comentant.... junt amb les vostres propostes.

A reveure.

martes, 8 de diciembre de 2009

SORTIDA AL PUIGNEULOS

Bé... ja hem arribat. Ha sigut una sortida espectacular, hem de donar les gràcies al guia... en Toni.

Al final hem sortit de Cantallops i hem agafat el camí vell de Recasens, ens hem arribat al castell i després hem anat pujant fins a on hi ha un avió que es va estavellar mentre extingia un incendi.

Al cap d'una estona i moltes vaques... hem arribat a la carretera asfaltada, però aixó no li ha tret cap mèrit, les vistes eren brutals. La pujada fins al cim del puigneulós s'ha fet esperar...

La baixada ha sigut de cursa.... buffff.... quina baixada, hem arribat a baix que no ens sentíem les mans...jejeje.

Resumint... quasi 50 km i 1323 m de desnivell acumulat, quan tingui les fotos ja les penjaré.

Us poso el Perfil i els mapes (si cliqueu a sobre ho veureu augmentat):

martes, 1 de diciembre de 2009

SORTIDA 8 DE DESEMBRE

Bé nois. Per unanimitat sembla ser que la propera sortida serà al Puigneulós.

Si no hi ha res de nou, quedem a les set del matí a casa d'en Lluís, si teniu algun dubte podeu trucar a en Rafel o deixar un missatge aquí mateix.

Si sortim a les set de Salt, arribarem més o menys a les vuit a Espolla, que és d'on sortirem.

Seran uns 50 km amb uns 1700 m de desnivell... i abrigeu-vos bé...

Si algú que ens llegeix s'hi vol apuntar, pot deixar-nos un missatge, serà benvingut.

Apa... ja acabarem de perfilar-ho tot.

domingo, 15 de noviembre de 2009

sortida a Caulés

Hola nois, bona sortideta la d'avui, em Manel Bonadona i jo ens hem trovat amb en Joan i en Lluis Rabionet al pavelló de Llagostera a les 8, en Joan avui feia de GPS, ens ha portat per un munt de corriols amunt i avall, pistes ràpides, hem travessat un munt de montanyes, Caulés, Cadiretes, i jo que sé, hem quedat ben desorientats. ès increible la quantitat de corriols i corriols que hi tenen allà. només dir que a les 11 ja estabem fent la cervessa a Can Cassoles tips de pedalar.
Tornant cap a Girona ens hem trobat en Pibe a l'entrada de Llagostera que anava amb la flaca,
quina sort per a ell, donç no tenia força per tornar pedalant fins a casa i l'hem carregat al cotxe i de tornada hem fet una parada a Quart per que recuperés forces.
Per la setmana que bé, jo m'en vaig a buscar bolets, si algú vol venir, que ho digui.
CONCURS DE BOLETS
1r. premi per quantitat de bolets UNA GIANT doble tope de gama color a escollir
(mes de cinquanta Kgr.)
2n. premi al bolet més gran UNA PIVOT doble tope de gama color rosa fucsia
(barret mes gran de un metro de diametro.)

sortirém a les 7,30 per esser a lloc a les 8 i començar a buscar, a les 11 aproximadament, reagrupament i esmorçarem a bosc, barbacoa per cortesia d'en Pibe, reconta de bolets i entrega de premis
menú; botifarra del perol amb mongets, torrades amb tomaquet, vi de la zona i evidenment, si en trovem, BOLETS a la brasa.

Eps... que en Lluís ja els ha començat a collir....

bona collita Lluis,
21-11-2009
Eiiii... això és una collita, pinetells, rovellos i algún escarlet.

Aquest diumenge he canviat la bici pel cistell juntament amb en Pibe, en Cleto i en Santi i en les fotos podeu veure el resultat
No ha faltat de res, torrades amb all, butifarres, cansalada,
vi, ratafia casera,bolets a la brasa, etc...
diumenge que bé, Bici o cistell?

viernes, 13 de noviembre de 2009

diumenge 15

eiiii
Aquest diumenge anem a Llagostera, en Joan ens ha preparat una ruta molt maca a Calders.

sábado, 7 de noviembre de 2009

Propostes Diumenge 08

Eiii nois, tres propostes per demà;

1a. per en Manel Bonadona; Salt, Rocacorba, Mieres, Sta. Pau, i tornar pel carril bici a Salt
2a. per en Joan ; sortim amb cotxe fins a Llagostera, sortida de aprox. 30 Km. guiada per en Joan.
3a. per en Rafel; pujada a Sant Miquel, Els Angels, anar a Montjuïc a veure el Campionat de catalunya de Trial, i cap a casa.

si us agrada la 2a. proposta, aviseu, donç hauriem d'avisar en Joan avui mateix.

a reveure

Rafel

sábado, 31 de octubre de 2009

PROPOSTA NOVA SORTIDA LLARGA

Hola nois.

Per la propera... què us sembla aquesta?

O aquesta:

O aquesta altra...

Ja n'anirem parlant... i si teniu alguna altra proposta, endavant.

La segona opció, pujant al Puigneulós serien 49 km amb un desnivell de 1700 m. Us poso el perfil i la foto del Google earth.:

Si cliqueu sobre els dibuixos, s'ampliaran:

Salut.

jueves, 29 de octubre de 2009

SORTIDA A CABRERA

Bé nois.... ja hem arribat.... ha sigut una bona pedalada, bé... i també caminada, buffff. El Coll del Pedró se m'ha fet una mica llarg.

Ara us penjo les fotos, en faltaran algunes que quan me les passin també les posaré.

També us poso el perfil de la ruta que hem acabat fent; quan us he comentat que havia perdut el track, al GPS.... hem fet uns 6 km menys.

Si compareu ambdues rutes, la que poso ara amb la que trobareu més a baix, que era la inicial, veureu la diferència.

De totes maneres he trobat que és una ruta molt bonica i amb unes vistes espectaculars, sobre tot des de Cabrera.... ah.... i la rebuda que hem tingut a dalt també ha estat bé....jejeje

Ara serà fins a la propera.... a veure si no tardem massa....
Cliqueu per augmentar:

domingo, 25 de octubre de 2009

Copa Gironina Amer

Hola Nois, avui ha estat un infern, un circuit durísim, pedres molles, fang, etc. just el que ens agrada. al donar la sortida, una pujada de un km. em posso a tope i adelanto en Joan, el deixo enrerera i al final de la primera baixada, km 3. m'adelanta traient-me tots els adhesius de la bici, vull seguir-lo peró m'adono que porto un ritme per sobre de les meves possibilitats, la bici patina molt, i m'estimo més baixar una mica el ritme i mantenir l'integritat física, la seguent pujada em costa molt de pujar, estaré pagant el sobreesforç de la sortida? em va adelantant gent i no els puc seguir, Km. 10 trencament de cadena ja porto 3 km que el canvi va malament i m'está fent la guitza, paro i descobreixo que un eslavó està sortit, reparar i a continuar pujant, estic reventat i desideixo anar per la curta, peró 2 km. abans de la difurcació em començo a trobar mes bé i, que collons, no vindrà de 10 km. i m'en vaig cap a la llarga, aquests últims Km. he anat molt bé, peró
massa despenjat del meu grupet (15"). al final a 34" d'en Joan, ès un Crack, algún dia l'atraparé,
de fet els tres primers Km per davant seu no me'ls treu ningú.
S'anima algú més per dijous?

Rafael

sábado, 24 de octubre de 2009

Demà 25 a Amer, Objectiu; passar al davant d'en Joan, penso anar al 500 % encara que reventi.

a la sortida, farem la nostra parrilla, com sempra al redera despenjats de tot el grup
potser faré podi i tot, donç avui em trobo bé i la máquina en perfectes condicions, ja veurem que passa demà, de moment cap a barraques que així tindré excusa per si no faig podi.
JOANNN vaig per tuuu.

Rafael

viernes, 23 de octubre de 2009

SORTIDA 29 D'OCTUBRE

Hola nois

Pel dia 29 d'octubre tenim pensada una petita sortida...

Arribarem en cotxe fins a Hostalets de Bas, aquí agafarem la bici i pujarem fins a Falgars de Bas, d'aquí anirem fins a Sant Miquel de Falgars. A partir d'aquí haurem de caminar una mica fins al Coll del Pedró. A continuació agafarem una pista que ens portarà fins a Cabrera.... tot amb unes vistes espectaculars.

Després ja anirem baixant per l'altre costat, passant per El Torrent fins a tornar a arribar a Falgars i fent el camí de tornada a Hostalets.

Serà una bona volteta d'uns 38 Km i 1350 m. aproximats de desnivell.

Si el Santuari de Cabrera està obert farem un bon esmorzar...

Us poso la ruta amb el Google earth i el perfil de la ruta.

Cliqueu per ampliar:

domingo, 18 de octubre de 2009

FOTOS GIRONINA 2009

Ieps....

Ja hem penjat les fotos. ... A veure què us semblen....

A reveure.

domingo, 4 de octubre de 2009

PROGRAMA GIRONINA 2009 SALT

Clicar per augmentar:

martes, 29 de septiembre de 2009

CIRCUIT I PERFIL GIRONINA 2009 SALT

Us posem el recorregut d'enguany i el perfil.

Són aproximadament uns 1200 de desnivell acumulat.

Esperem que disfruteu amb aquesta ruta.... ja ens ho explicareu...

Per si us el voleu baixar...

domingo, 27 de septiembre de 2009

COPA GIRONINA 2009. SALT

Clicar per augmentar:

viernes, 14 de agosto de 2009

Sortida 11 de setembre

Hola companys.

Pel dia 11 de setembre (si no passa res, clar) tenim pensada una sortida, a veure què us sembla.

Es tracta d'una volta no massa complicada. Sortiríem de Sant Martí Sacalm, passant per sota uns singles impressionants; passarem per masies abandonades que ens parlen de la vida de temps enrere. La primera és Puiggalí, a sota del Far, després per Sant Pau, des d'on es veuen unes vistes precioses, veurem més amunt La Triola, que fa poc s'ha restaurat; una mica més a vall, la masia del Roure i, tocant la riera de l'Olm, el Molí del Roure. Abans d'arribar a la riera de l'Olm passarem a prop del castell de Fornills, documentat al 1177. Va funcionar entre els segles XI al XIV, en què centrà una jurisdicció feudal que comprenia les parròquies de Susqueda i Sant Martí . Va començar la seva decadència al construir-se el castell de Rupit i passar a dependre d'ell.

Fins a la riera de l'Olm tot serà baixada, ara bé.... el camí a partir de Sant Pau està molt deteriorat.
A partir d'aquí passarem a prop d'altres masies com Les Gleies o Les Comes... si les pedres poguessin parlar....

Ara travessarem la riera de Rupit (sota el salt de Sallent) i passarem just a sota de l'Agullola. Anirem pujant i passarem per Sant Joan de Fàbregues; ara ja queda poc fins a Rupit.

Una vegada hagim arribat fins a Rupit i agafem una mica de forces, continuarem la marxa...

Tornarem a baixar fins al Salt de Sallent, amb unes vistes impressionants de tota la cinglera, la qual anirem vorejant fins quasi bé el mas de l'Olm, passarem per uns prats i després ens tornarem a posar just al costat de la cinglera fins arribar al Far.

Una vegada arribem al far, baixarem fins a l'ermita de Santa Anna i baixarem pel bosc per un corriol fins a on hem deixat el cotxe.

No és una ruta molt complicada ni molt llarga, però les vistes són brutals.

Us poso una foto del Google earth amb la ruta i el perfil de la sortida.

Bé.... això és la primera idea.... ja l'anirem perfilant i n'anirem parlant.

Fins aviat.

miércoles, 22 de julio de 2009

CLASSIFICACIÓ 12 HORES 2009

Si cliqueu s'hauria d'ampliar....

martes, 21 de julio de 2009

III EDICIÓ 12 HORES BTT SALT

El corredor de Llorà Josep Lluis Ruiz Lozano s’adjudica el primer lloc de la general en la cursa de resistència 12 Hores BTT Salt, completant deu voltes en un circuit molt exigent, aconseguint un desnivell acumulat de 4200 m. en 210 Km. superant el record aconseguit per Jaume Ribosa en l’anterior edició,
Corredors d’alt nivell van prendre la sortida marcant un ritme infernal. Els corredors David Vilosa, Ricard Soler i Josep Ruiz van agafar la capçalera de la cursa alternant les posicions durant les sis primeres voltes que va poder aguantar en David Vilosa, que va acaba pagant el fort ritme amb l’abandonament, tres voltes abans abandonava el seu company Ricard Soler per problemes gastrointestinals, cedint el 2n i 3r. lloc a Josep Juanola i Jorge Pereira
En la categoria per equips es van imposar, en primer lloc Josep Juanola, Jorge Pereira, Fco Borja Racero i Carles Barneda seguits per Jordi Planella,Eloi Batllori, Sixte Batlle i Ivan Vilarnau i en el tercer lloc del pòdium varen pujar els coneguts Menjacamins: Marc Planella, Xavier Aranjuelo, Miquel Cerro, Lluis Arbussà, Antonio Luque i Josep Planella .